Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΙΚΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 3ο CONFLICT 2008

Αναδημοσιεύουμε από το PBZone, σχόλια αναλυτικά σχόλια παικτών για τα τουρνουά της πρώτης περιόδου.

-->
==============================
BLACK ACES OFFICIAL DEBRIEFING
==============================

Το τρίτο σκελος του RPPL MilSim ηταν απο αυτα που θα ελεγε κανεις οτι συμμετέχει για δυο λόγους:

1ον. Για να συνεχισει την ομορφη εμπειρια του προηγουμενου Fair Playing Σκελους.

2ον. Για να δεί επιτελους τι εστι...φυστικι (Ρετζικι).



Μια πολυ ομορφη πιστα με πραγματικα θερμους οικοδεσποτες (ευχαριστουμε Teo/Retzikistan) και τρομακτικες προοπτικες για MilSim Games (κριμα που δεν μπορουσαμε να εκμεταλλευτουμε το πληρες πεδιο-θα ηταν ισως το απολυτο σκελος με τοσο μεγαλη εκταση και σεναριο Πιλοτος/Φωτομηχανη αεροσκαφους, αφου επρεπε να το "μοιραστουμε" με το Conquest).

Με μεγαλυτερη διαρκεια παιχνιδιων και την πιστα στην πληρη εκταση της θα ηταν το ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ στα πλαισια σκελους tournament, καθως θα μπορουσε καθε παιχνιδι να εξελισονταν σε μινι scenario. Παντως και ετσι οπως παιξαμε καλα ηταν αν και οι δυο πλευρες των αντιπαλων δεν ειχαν την ιδια "δυναμικη" και θα ηταν πιο δικαιο για ολους (και εφοσον βεβαια παιζαμε με βαθμολογια, οι πλευρες να βγαινουν με επιτοπου κληρωσεις, καθως καποιες ομαδες επαιξαν περισσοτερα παιχνιδια απο την μια η την αλλη πλευρα, ετσι ωστε να μην αδικηθει κανεις η να χρειαστει να παραχωρησει την "πλευρα του" σε αντιπαλη ομαδα, πραγμα που καναμε εμεις για τους αυτονομιστες στο τελευταιο μας παιχνιδι.)

Η ομαδα μας αγωνισθηκε με τετραδα αφου 2 απο εμας ηταν στα νοσοκομεια ενας εν πλω και ενας ειχε επαγγελματικες υποχρεωσεις. Υπηρξε ομως και μια αλλη ομαδα με τρεις παικτες λογω λειψανδριας που ακομα και ετσι πιεσε πολυ τις καταστασεις/αντιπαλους

Το Fair Playing ηρθε σε εκεινο το σκελος σε δευτερη μοίρα (η ομαδα μας ειχε τις αντιρρησεις της με καποιους αντιπαλους της) αλλα πανω στον πανικο να βρουμε τον πιλοτο ποιος νοιαζεται για κατι τετοιο...? Ετσι και αλλιως οσοι δεν τηρουσαν το Fair Playing στο χωρο αυτο και εχοντας διανυσει καποια οδικα χιλιομετρα για να παιξουν, αυτοι εχαναν...

Η διοργανωση ηταν καλη αν και τα... "πυρομαχικα" ηταν απο παρτιδα μη συμβατη με τα marker μας. Ειχαμε chops σε ολα τα ειδη marker (Custom 98, SP8 και Α-5), ενω οσες ομαδες επαιξαν με τις δικες τους μπιλιες ειχαν σαφως λιγοτερα προβληματα να ασχοληθουν... Η ποιοτητα των πυρομαχικων ηταν απλα μη αποδεκτη. Ευτυχως για τον Felix που ειχε και το πλεον στριφνο μαρκερ Custom 98+Flatline βρεθηκε ο απο μηχανης θεος Teo που "εκλεψε" απο το Conquest μια σακουλα μπιλιες τις οποιες ανταλλαξε με του RPPL/Felix οι οποιες λειτουργησαν υποδειγματικα στον ανωτερω συνδυασμο. Ευτυχως που παιζαμε MilSim και δεν χρειαστηκαν αλλες στα 5 παιχνιδια που παιξαμε. Σε ευχαριστουμε Τεό!

Το σεναριο αν και λιγο πιο complex απο απλα σημαιες κατεληξε σε Hit-Run-Hit παιχνιδι αφου οι περισσοτεροι ηθελαν τον πιλοτο και τους ποντους, φανηκε λοιπον οτι ο ανταγωνισμος μειωσε το MilSim gamestyle και αυξησε το Hyperball αφου ολοι τρεχανε για το "μεγαλο βραβειο" που ηταν κρυμμενο στους θαμνους...Αυτο βεβαια δημιουργησε και προβληματα στο Fair Playing, οπου εμεις και αλλες ομαδες οπως πληροφορηθηκαμε (Αυτονομιστες, Werewolves) ειχαμε και καποια "μικροπροβληματακια"...

Επισης δεν υπηρξε περιορισμος στις μπιλιες που ο καθε παικτης (πλην βεβαιως του πολυβολητη) μπορουσε να μεταφερει και ετσι οι παικτες αντάλλαξαν αρκετες σε ορισμενες φασεις του παιχνιδιου χωρις να γινονται κινησεις τακτικης αλλα 50-50 games.

Τελος να πουμε οτι οι φωτογραφιες αν και τραβηχθηκαν απο μη επαγγελματια φωτογραφο που ηταν παραλληλα και παικτης / διοργανωτης /αρχηγος ομαδας, ηταν ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ (HoG no offense...Click here to enlarge)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου