Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΙΚΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 4ο CONFLICT 2008

Αναδημοσιεύουμε από το PBZone, σχόλια αναλυτικά σχόλια παικτών για τα τουρνουά της πρώτης περιόδου.

Σχόλιο του χρήστη Zaitsef.

-->
Θέλω να συγχαρώ όλες τις ομάδες που έλαβαν μέρος στο RPPL Mil/Sim 2008,χάρηκα που γνώρισα πολλούς milsiμάδες φέτος και ένιωσα ωραία παίζοντας paintball με όλα αυτά τα vest και milsim τύπου εξοπλισμού.(ειλικρινά δυσκολεύτηκα στην αρχή )



Συγχαρητήρια σε Desert Rats για την πρωτιά στο RPPL MilSim 2008

Το milsim/scenario γνωρίζει μια άνθηση τελευταία που με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο.Το RPPL Μilsim 08 ήταν μια αρχή και όπως δεσμεύτηκαν οι διοργανωτές,υποσχέθηκαν του χρόνου να είναι καλύτερο και να διορθωθούν τα λάθη.Περιμένουμε...

Θα σταθώ σε 2 πράγματα μόνο που μου έκαναν άσχημη εντύπωση:
1.Θεωρώ αρνητικό σε ένα τουρνουά να αποχωρεί μια ομάδα.Παρόλο που συζήτησα με τον αρχηγό των Black Aces(Felix) για το συμβάν,είπαμε τις απόψεις μας(δε συμφωνήσαμε ) το θεωρώ άσχημο πράγμα να αποχωρεί μια ομάδα από ένα τουρνουά
2.Το τουρνουά δημιουργεί ανταγωνισμό.Ο ανταγωνισμός δημιουργεί πάθος.Το πάθος δημιουργεί κλέψιμο.Το κλέψιμο δημιουργεί νεύρα.Είναι κρίμα σε ένα τουρνουά milsim ,που θεωρείται ότι υπάρχει fair play να υπάρχουν νεύρα και τσακωμοί.Προσωπικά δε με ενόχλησε αν ο απέναντι μου έκλεψε ή σκουπίστηκε ή δεν κατάλαβε την μπίλια (αν πέφτει στην αντίληψή μου κάτι τέτοιο στην επόμενη φέυγουν 2-3 παραπάνω μπίλιες) ίσως γιατί προέρχομαι από πολλά τουρνουά speed που αυτό είναι συνηθισμένο.Σε καμία περίπτωση δε λέω ότι μεταφέρω τη νοοτροπία του speed στο milsim.Ιστορικά να αναφέρω ότι ήταν η πρώτη μου φορά μετά από 4 χρόνια που παίζω paintball που βγήκα από μπίλια που δεν έσκασε πάνω μου και φυσικά την αντιλήφθηκα.

Αν η milsim κοινότητα δέχεται από έναν παίχτη speedball να βγαίνει από bounce,να δέχεται τη μη τήρηση του fair play,να μην εκνευρίζεται με τον αντίπαλο και όλα αυτά που συνάγουν με το milsim και εσείς οι τακτικοί παίχτες που παίζεται κάθε σ/κ με αυτές τις προυποθέσεις δεν μπορείται να τις εφαρμόσετε σε τουρνουά που υπάρχουν άγνωστοι προς εσάς παίχτες και ομάδες,δυστυχώς θα σας έλεγα να σκεφτείτε καλύτερα πως θέλετε κ΄ οραματίζεστε το ελληνικό milsim με αυτή την νοοτροπία.

Tα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική μου άποψη,δεν έχουν σχέση με την ομάδα μου Poison Τemplars.Πριν πέσετε να με φάτε,σας λέω ότι δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε ομάδες του RPPL #4 ούτε επιτίθομαι σε κανέναν απλά είναι κάποιες απόψεις μετά από μια συνολική εικόνα του RPPL 2008.

PS Βlack Aces και Desert Rats από τις πιο οργανωμένες και ομοιόμορφες ομάδες που έχω δει.Πραγματικά ζήλεψα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου