Τρίτη, 27 Ιουλίου 2010

ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΙΚΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 1ο CONFLICT 2008

Αναδημοσιεύουμε από το PBZone, σχόλια αναλυτικά σχόλια παικτών για τα τουρνουά της πρώτης περιόδου.

Για το 1ο τουρνουά, από χρήστη Wisdom 

-->
MilSim Division
Σε αυτή την κατηγορία σημασία δεν είχε η νίκη ή η ήττα με τη στενή έννοια του όρου, αλλά η επίτευξη της αποστολής. Ο ρεαλισμός επιτυγχανόταν με τον περιορισμό των πυρομαχικών και τη χρήση πολλών καπνογόνων.



1. Poison Templars 395
Η project team, απαρτιζόμενη από παίκτες από αρκετές διαφορετικές ομάδες έκανε έναν υγιεινό περίπατο αφού κατάφερε να εκπληρώσει 4 αποστολές και με μεγάλο σκορ. Στα αξιοσημείωτα της ομάδας η συμμετοχή του paintballman που ξεσκούριασε λιγάκι πιάνοντας marker (για να παίξει, όχι για να το φτιάξει ή για να το πουλήσει ) μετά από αρκετό καιρό. Αλγεινή εντύπωση έκανε μόνο η συμμετοχή παίκτη σε παιχνίδι MilSim με ... ροζ μάσκα (Zaitsef).

2. Desert Rats 199
Η παλιά MilSim ομάδα με τους σχετικά νέους παίκτες χτύπησε και στη MilSim division. Το ότι έπαιζαν ταυτόχρονα και στην Open Division θα μπορούσε να είναι και πλεονέκτημα (τριβή με την πίστα και τις τακτικές) αλλά και μειονέκτημα (κούραση, καταπόνηση εξοπλισμού, διαφορετικές ανάγκες του milsim). Τελικά μάλλον τα πήγαν καλά, καταφέρνοντας με 2 επιτυχημένες αποστολές να περάσουν τους Black Aces.

3. Black Aces 145
Οι κατ'εξοχήν MilSim είχαν την ατυχία να τους λείπει ο φανατικός MilSimer Griffin_23 που είναι απορίας άξιον πώς έχασε αυτή την ευκαιρία. Έφεραν εις πέρας μόνο μία αποστολή. Με εξοπλισμό ενδοεπικοινωνίας που ίσως τους καθυστερούσε, με sidearms και λοιπά καλούδια, φάνηκε ξεκάθαρα ότι έπαιζαν για να απολαύσουν την εμπειρία του ρεαλισμού και όχι για να κερδίσουν το παιχνίδι ή το τουρνουά. Δεν τους λείπουν και οι νίκες δα, αλλά όλοι μας ξέρουμε ότι τον τελευταίο καιρό οι λάτρεις του MilSim είναι παραπονεμένοι από έλλειψη σεναρίων κλπ. Ίσως δεν τους βόλεψε και η πίστα, που με εξαίρεση το κεντρικό "λαβύρινθο" δεν έχει πολλές δυνατότητες ανάπτυξης τεχνικών CQB.

4. Αυτονομιστές 130
Η νεοεμφανιζόμενη ομάδα από τη Λειβαδιά εκπλήρωσε μία επιτυχημένη αποστολή, καταφέρνοντας έτσι να περάσει τους πιο έμπειρους Black Ops. Ελπίζουμε να τους ξαναδούμε σε επόμενα σκέλη, και γιατί όχι, και στην Open Division.

5. Black Ops 41
Αν και δεν κατάφεραν να εκπληρώσουν αποστολή νομίζω ότι απόλαυσαν την εμπειρία. Επειδή με αρκετά μέλη της ομάδας έχω παίξει στο παρελθόν στο Milsimfield, είμαι βέβαιος πως στην Open Division θα τα πήγαιναν καλύτερα.



Για το 1ο τουρνουά, από χρήστη Felix


-->
Κατ'αρχην να ευχαριστησω και εγω με την σειρα μου τις ομαδες αλλα και τους "αθλητες" που θελησαν να συμμετασχουν σε κατι διαφορετικο απο τα συνιθισμενα...και να συγχαρω τους "νικητες"

i) Ολα τα παιδια που επαιξαν milsim δεχθηκαν να υπερβαλλουν εαυτον και αφησουν πισω τους συνηθειες οπως να ισχυουν τα bounce και να "παλεψουν" για την αποστολη και οχι για τους ποντους σε καποιο tournament και να εχουν το fair playing οχι σαν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ σε "καποιους" κανονες αλλα σαν ΤΙΜΗ προς τον εαυτο τους, τους συμπαικτες τους και τους "αντιπαλους" τους. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

ii) Το πεδιο και τα γενικα τα πεδια με εξαιρεση ελαχιστων δεν "χωρανε" η δεν ειναι προσαρμοσμενα για MilSim games. Σε αυτο δεν φταινε ουτε οι διοργανωτες ουτε οι πεδιαρχες.

Ειναι καθαρα θεμα target group...

Δεν γινεται λοιπον οπως ειπα σε πολλα παιδια την Κυριακη σε MilSim game να ξεκινας εχοντας εν'οψη την "αντιπαλη" ομοδα. Χανεις πολυ σε ρεαλισμο οπως και να εχει... Ισως λοιπον την επομενη φορα που το πεδιο θα ειναι στα ιδια περιπου μεγεθη να ειναι καλυτερο οι παικτες να μην εχουν στην διαθεση τους σε καθε παιχνιδι 400 pballs και 50αρι hopper αλλα ισως και μονο 150 με 50αρι hopper (με εξαιρεση παντα τον SAWman), για να εξαλειφθει το φαινομενο του 50-50...

iii) Το σεναριο ηταν απλο και κατανοητο. Οτι πρεπει για το πρωτο MilSim tournament, και σιγουρα οχι το καλυτερο για τα επομενα.

Υπομονη ομως.

Ιδεες υπαρχουν πολλες και -δοξα το θεο- Θεληση ακομα περισσοτερη.

Τα καλυτερα ΕΡΧΟΝΤΑΙ. Και απο την ομαδα μας αλλα και (απο οτι βλεπω) απο τον χωρο των διοργανωτων. Ειναι στο χερι μας να τα απολαυσουμε οπως πρεπει.

iv) Χαρηκα πολυ (αν και το ηξερα ήδη) οτι υπαρχουν πολλα παιδια που θελουν να παιξουν MilSim που ανήκουν σε αλλους χωρους (πχ Zaitsef, ναι ρε Πανο γουσταρα που σε ειδα με το SP8!!!---Jason η σειρα σου!!!), αλλα λογω ελλειψης χωρων και διοργανωσεων δεν μπορουν καθε κυριακη, η τελος παντων οσο συχνα θα το ηθελαν, να εχουν τετοια games στο προγραμμα τους.

v) Ειδα επισης ποσο δυσκολο ειναι να ξεκόψεις απο "παλιες" συνηθειες. Το να μετατρεψεις ενα MilSim game σε Hyperball η Recball ειναι πολυ, μα πολυ ευκολο με 50-50 clashes και "συνεργασια" μεταξυ της ομαδας για να καταλαβει το ενα "εμποδιο" μετα το αλλο. Το αναποδο ειναι το δυσκολο. Το να εχεις δηλαδη μια τακτικη οσον αφορα την "αποστολή" σου συμφωνα με αυτα που θα γινονταν στην πραγματικοτητα. Το να στειλεις μια ομαδα "μεσα" και οχι να περιμενεις να γινουν eliminated οι αντιπαλοι σου για να βρεις τον "αμοιρο" τον ομηρο/αποστατη/πληροφοριοδοτη οποτε θεωρεις εσυ οτι ειναι ασφαλες να πας να τον παρεις. Η ομαδα μας στα δυο πρωτα παιχνιδια "χαζοβλακωδως" (κατα την ταπεινη μου παντα αποψη) αναλωθηκε στο να ανταλλασει "μπιλιες"- χανοντας ετσι δυναμικο απο αυτην- και ακολουθησε Recball στυλ παιχνιδιου που σιγουρα δεν της "αρμοζει". Στα 2 επομενα μπηκαμε με την τακτικη που ξερουμε: Insert-Recover-Extract. Και ΝΑΙ, η τακτικη λειτουργησε! Οχι και τις δυο φορες. Την μια τελεια! Τουλαχιστον ομως προσπαθησαμε. Προσπαθησαμε να παιξουμε MilSim. Το παιχνιδι που μας αρεσει . Δεν παιξαμε για την βαθμολογια (αλλωστε στο MilSim δεν υπαρχουν [η μαλλον δεν θα επρεπε να υπαρχουν] ποντοι...) Αλλα για την αποστολη και την εμπειρια. Ευχαριστουμε λοιπον ΟΛΟΥΣ οσους την μοιραστηκαν μαζι μας.

vi) Για τις "νεες" ομαδες θα πω μπραβο και παλι μπραβο στο οτι βλεπετε το παιχνιδι απο την "αγνη" του πλευρα και οχι απο την "αγωνιστικη" του. Εγω προσωπικα συγκινουμαι να βλεπω τετοια ατομα στον χωρο. Μεινετε ετσι για παντα. Ετσι πρεπει να παιζουμε paintball, η (για να μην ειμαι και απολυτος), τουλαχιστον να παιζουμε MilSim. Θα ηθελα να ξαναπαιξω μαζι σας και "αντιπαλος" και "συμμαχητης".

vii) Οσον αφορα το Open Div, συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια που με τοσο πολλη θεληση και ορεξη συμμετειχαν και σε αυτο. Καλη Χρονιά! Αλλα, Ειδα τοσα πολλα Ego που προς στιγμη θεωρησα οτι δεν υπαρχουν αλλα marker στην αγορα! (ελεος! ουτε τσαμπα να τα περνατε...) Ειναι τοσο πολυ
αναγκη να βασιζομαστε στην τεχνολογια των υλικων και οχι στην ικανοτητα των παικτων;

viii) Ολο και κατι θα ξεχασα να πω, αλλα εν καιρω...


PS: Team Black Aces σας ευχαριστω για ακομα μια συγκινηση που μου χαριζετε Commandos!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου