Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

CONFLICT #3: ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ


Οι δοκιμασίες για το Conflict Commando ανασχεδιάστηκαν βάση νέων δεδομένων στην διαθεσιμότητα νέων υλικών.




Advanced Assault Course (πίστα Urban Hell, 1 παίκτης): μέσα στον χώρο θα υπάρχει σήμανση με ελάχιστη υποχρεωτική διαδρομή και συγκεκριμένο αριθμό στόχων (6), καθώς και σημεία από τα οποία θα πρέπει να βάλει εναντίων του κάθε στόχου. Για φέτος έχουν προστεθεί στοιχεία στίβου μάχης από τα οποία θα περνάει υποχρεωτικά ο παίκτης, τα οποία θα γίνουν γνωστά την τελευταία εβδομάδα πριν το τουρνουά, και μπορέι να περιλαμβάνουν διέλευση από λάστιχα, έρπην, κτλ

Ο παίκτης θα έχει στην διάθεση του διπλάσιο αριθμό paintballs (12), από τον αριθμό των στόχων. Επίσης θα πρέπει να έχει κανονικό φόρτο παιχνιδιού . 

Ο παίκτης θα πρέπει να πετύχει όσο τον δυνατό μεγαλύτερο αριθμό στόχων από όποιο σημείο της διαδρομής θέλει και παράλληλα να κάνει τον μικρότερο δυνατό χρόνο. Η κατάταξη θα προέλθει από την σχέση “χρόνου : πετυχημένων βολών”. 

Νικητής θα είναι αυτός με τον μικρότερο αριθμό της σχέσης αυτής. Παράδειγμα: 

ΧΡΟΝΟΣ      ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΒΟΛΕΣ  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1:45 λεπτά___5 επιτυχίες____________πόντοι 0,29 ___θέση 4
1:55 λεπτά___6 επιτυχίες____________πόντοι 0,258___θέση 3
2:10 λεπτά___6 επιτυχίες____________πόντοι 0,35____θέση 5
1:45 λεπτά___6 επιτυχίες____________πόντοι 0,242___θέση 2
1:30 λεπτά___6 επιτυχίες____________πόντοι 0,217 __θέση 1
1:45 λεπτά___4 επιτυχίες____________πόντοι 0,363 __θέση 6
1:45 λεπτά___3 επιτυχίες____________πόντοι 0,48 ___θέση 7

Σε περίπτωση ισοβαθμίας, υπερισχύει ο παίκτης με τον μεγαλύτερο αριθμό πετυχημένων βολών από αυτόν με τον καλύτερο χρόνο.


Pistol Fight (πίστα Rec, 1 παίκτης): Ένας παίκτης ανά ομάδα θα λάβει μέρος σε ένα Mini τουρνουά ένας εναντίων ενός με πιστόλι.

Μέγιστος αριθμός paintballs: πιστόλι + 2 γεμιστήρες.

Χρόνος ολοκλήρωσης: μέχρι να μείνει ένας παίκτης στο παιχνίδι. Σε περίπτωση που τελειώσουν οι μπίλιες και των 2, θα επαναλάβουν το παιχνίδι στο τέλος του γύρου εκ νέου

Είδος τουρνουά: Double Elimination

Σημείωση: ομάδες που δεν διαθέτουν πιστόλι, θα καλυφθούν με ευθύνη της διοργάνωσης. Θα πρέπει μόνο να μεριμνήσουν για την προμήθεια φιαλιδίων CO2 και paintballs 


Demo & Heavy Weapons Expert  (πίστα Urban HEll , 1 παίκτης/1 OPFOR):  Υπάρχει ένας OPFOR στο αριστερό γωνιακό οίκημα του πεδίου, που δεν επιτρέπεται να απομακρυνθεί από αυτό. Ο OPFOR θα προέρχεται από τις διαγωνιζόμενες ομάδες του τουρνουά και θα επανδρώνει την θέση  βάση προγράμματος.

Ο διαγωνιζόμενος ξεκινάει από το διαγωνίως απέναντι οίκημα, χωρίς οπτική επαφή. Έχει δε πλήρη φόρτο.

Σκοπός είναι να ολοκληρώσει 3 αντικείμενα στο μικρότερο δυνατό διάστημα. 

α) Τοποθέτηση νάρκης Μ80 TR (μέσα στο χώμα). Ο παίκτης θα πρέπει να τοποθετήσει την νάρκη σε συγκεκριμένο σημείο, λειτουργικά [20 πόντοι]

β) απενεργοποίηση παγίδας [20 πόντοι]

γ) 3 επιτυχημένες βολές με αντιαρματικό (5 διαθέσιμα βλήματα) [10+10+10 πόντοι]

Σε περίπτωση που χτυπηθεί ο διαγωνιζόμενος μία φορά, του αφαιρούνται 20 πόντοι από το τελικό σύνολο και ξεκινάει από την αρχή, (μηδενίζονται όποιοι πόντοι έχει κερδίσει, αλλά το χρονόμετρο συνεχίζει να «τρέχει»). Εάν χτυπηθεί δεύτερη φορά, αποχωρεί από το παιχνίδι, κερδίζοντας μόνο όσους πόντους έχει ως εκείνη την στιγμή.

Νικητής θα είναι αυτός με τον μικρότερο αριθμό της σχέσης Χρόνου:Πόντων. 

Παράδειγμα: 
•ΧΡΟΝΟΣ      ΠΟΝΤΟΙ      ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ      ΚΑΤΑΤΑΞΗ
•3,45________40_______0,086__________#3
•4,10________40_______0,1025_________#5
•5,10________60_______0,085__________#2
•4,25________20_______0,21___________#6
•3,55________40_______0,088__________#4
•4,10________60_______0,0833_________#1

Σε περίπτωση ισοβαθμίας, προηγείται ο παίκτης με τον μεγαλύτερο αριθμό πόντων από αυτόν με τον καλύτερο χρόνο.

Σημείωση: ΟΛΑ τα υλικά θα παρέχονται από την διοργάνωση. 

ΠΡΟΣΟΧΗ: σε περίπτωση καθυστέρησης επάνδρωσης θέσης OPFOR από ομάδα, η ομάδα θα λαμβάνει 20 αρνητικούς πόντους στην δοκιμασία



Sniper Challenge (πίστα Urban Hell, 1 παίκτης/2 OPFOR): Ο διαγωνιζόμενος θα μπορεί να κινείται σε όλο το πλάτος του πεδίου, μέχρι το σημείο το οποίο θα είναι οριοθετημένο. Ξεκινάει από όποιο σημείο θέλει το οποίο θα είναι άγνωστο στους OPFOR

Ανώτατη ταχύτητα εξόδου μπίλιας: 300fps.

Fire mode: ημιαυτόματο. Απαγορεύεται οποιαδήποτε μορφή burst

Επιτρεπόμενος αριθμός paintballs: 20

Στην απέναντι πλευρά θα υπάρχουν 2 OPFOR, οι οποίοι θα είναι σε σταθερά σημεία στα ακραία δεξιά και αριστερά οικήματα. Θα είναι υποχρεωτικά εξοπλισμένοι marker σε ημιαυτόματη βολή, και 50 Paintballs . Σκοπός τους είναι να παρενοχλήσουν ή και να χτυπήσουν τον Sniper. Οι OPFOR θα προέρχονται από τις διαγωνιζόμενες ομάδες του τουρνουά και θα επανδρώνουν την θέση τους βάση προγράμματος.

Ο Sniper θα πρέπει να πετύχει σταθερούς στόχους που θα βρίσκονται σε διάφορες αποστάσεις και θα έχουν διαφορετική βαθμολόγηση, στον μικρότερο δυνατό χρόνο. Νικητής θα είναι αυτός με το μεγαλύτερο άθροισμα πόντων.  (βλ. δοκιμασία “Advanced Assault Run”)

Στόχοι θα υπάρχουν σε αποστάσεις 30 έως 50 μέτρων, συν θα μετράνε επιτυχίες kill στους OPFOR (όπου και θα απενεργοποιείται ο OPFOR). 

Σε περίπτωση που χτυπηθεί ο Sniper μία φορά, του αφαιρούνται 20 πόντοι από το τελικό σύνολο και θα συνεχίσει.

Εάν χτυπηθεί δεύτερη φορά, αποχωρεί από το παιχνίδι, κερδίζοντας μόνο όσους πόντους έχει ως εκείνη την στιγμή.

ΠΡΟΣΟΧΗ: σε περίπτωση καθυστέρησης επάνδρωσης θέσης OPFOR από ομάδα, η ομάδα θα λαμβάνει 20 αρνητικούς πόντους στην δοκιμασία


Pistol Tactical Shooting (πίστα Rec, 1 παίκτης): Παρεμφερής δοκιμασία με την “Assault Run”, με τον παίκτη να πρέπει να ολοκληρώσει μια διαδρομή, αλλά με χρήση πιστολιού

Ο παίκτης θα έχει στην διάθεση του διπλάσιο αριθμό paintballs, από τον αριθμό των στόχων. 

Νικητής θα είναι αυτός με τον μικρότερο αριθμό της σχέσης αυτής (βλ. Assault Run) 

Σημείωση: ομάδες που δεν διαθέτουν πιστόλι, θα καλυφθούν με ευθύνη της διοργάνωσης. Θα πρέπει μόνο να μεριμνήσουν για την προμήθεια φιαλιδίων CO2 και paintballs 


Pistol/Rifle Combo 2vs2 (πίστα Rec, 2 παίκτες): 2 παίκτες ανά ομάδα θα λάβουν μέρος σε ένα Mini τουρνουά 2 εναντίων 2, ο ένας με πιστόλι και ο άλλος με rifle

Μέγιστος αριθμός paintballs: 
>>> πιστόλι: 2 γεμιστήρες
>>> marker: 50 paintballs

Χρόνος ολοκλήρωσης: μέχρι να μείνει ένας παίκτης στο παιχνίδι. Σε περίπτωση που τελειώσουν οι μπίλιες και των 2, θα επαναλάβουν το παιχνίδι στο τέλος του γύρου εκ νέου.


Ισχύουν οι κανόνες Kill του Conflict (hit σε όπλο, έξω το όπλο, όχι ο παίκτης)

Είδος τουρνουά: Double Elimination

Σημείωση: ομάδες που δεν διαθέτουν πιστόλι, θα καλυφθούν με ευθύνη της διοργάνωσης. Θα πρέπει μόνο να μεριμνήσουν για την προμήθεια φιαλιδίων CO2 και paintballs 




Devil’s Trial (Urban Hell + Rec, 1 παίκτης): Στην δοκιμασία θα λάβουν μέρος 4 παίκτες της ομάδας. Πρόκειται για δοκιμασία τύπου Advanced Assault Run, που θα διεξαχθεί  και στις 2 πίστες, με αρκετά στοιχεία στίβου μάχης, μεταφοράς βάρους κτλ




ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ

Σε σχέση με τα προηγούμενα Commando, δεν υπάρχει ο περιορισμός του μέγιστου των 2 δοκιμασιών που θα μπορούσε να λάβει μέρος ένας παίκτης, αλλά κάθε αγώνισμα καλό θα είναι να διαγωνισθεί διαφορετικός παίκτης. Σε περίπτωση που ομάδα ορίσει παίκτη να λάβει μέρος σε παραπάνω από 1 δοκιμασίες, είναι υπεύθυνη να τον ορίσει σε δοκιμασίες που δεν είναι κοντά η μία στην άλλη. Δεν θα γίνει αλλαγή σειράς ή επιπλέον αναμονή για παίκτη που αγωνίζεται την ίδια στιγμή σε άλλη δοκιμασία. Ταυτόχρονα θα πρέπει να υπολογισθούν και οι παίκτες OPFOR που θα είναι προγραμματισμένες. Καθυστέρηση στην επάνδρωση  θέσης OPFOR επιφέρει ποινή αφαίρεσης βαθμών από την ομάδα


Σε περίπτωση απόλυτης ισοβαθμίας σε κάποιο «αγώνισμα», οι παίκτες που θα ισοβαθμήσουν διαγωνίζονται πάλι με τις ίδιες συνθήκες στο αντικείμενο και κατατάσσονται ανάλογα το αποτέλεσμα
Τελική νικήτρια ομάδα του τουρνουά θα είναι αυτή που θα μαζέψει καλύτερες καταταρκτήριες θέσεις σε όλα τα παραπάνω αντικείμενα. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, οι ομάδες θα παίξουν ένα παιχνίδι “Deathmatch” με τους κανονισμούς του Conflict στην πίστα Urban Hell



σημείωση: επειδή μπορεί να μας έχει ξεφύγει κάτι, παρακαλούμε δημοσιεύστε εδώ πιθανές ερωτήσεις σας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου