Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

CONFLICT #2: INFO PACK 2


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:
Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΤΟΠΟΣ:
Shahab, Παλιά Μεταλλεία, Ελευσίνα

ΩΡΕΣ
  • ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ: από 0800
  • ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΩΝ: 0830
  • ΕΝΑΡΞΗ ΑΓΩΝΩΝ: 0900



ΣΕΝΑΡΙΟ

Θιβέτ. Σήμερα. Σε μια περιοχή ξεχασμένη από τους ανθρώπους και τον χρόνο, έχουν εντοπιστεί πολλαπλά σημεία ενδιαφέροντος για κάποιους καλά κρυμμένους σε πολυτελείς επαύλεις. Δύο στρατοί μισθοφόρων έχουν δημιουργηθεί σε έναν αγώνα για το ποιος θα καταφέρει να κυριεύσει και να εκμεταλλευτεί την περιοχή.


ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Κάθε ομάδα θα παίξει 3 περιόδους των 30 λεπτών η κάθε μία [το παρόν μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα τον αριθμό των ομάδων]


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ/ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ:

 (σημείωση: Ο τρόπος παιχνιδιού βασίζεται στην ιδέα των "100 Missions" της Action Field, προσαρμοσμένο και αλλαγμένο για τις ανάγκες του Conflict)
  • Η κάθε ομάδα θα παίξει και τις 3 αποστολές.[το παρόν μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα τον αριθμό των ομάδων]
  • Κατά το Captains Meeting θα γίνει κλήρωση για να δημιουργηθούν τα ζευγάρια της κάθε φάσης. Κάθε ζευγάρια θα αποτελείται από μία ομάδα από κάθε παράταξη.
  • Σε περίπτωση που τύχουν δεύτερη φορά δύο ίδιες ομάδες μεταξύ τους, θα κληρώνεται εκ νέου άλλη ομάδα για να συμπληρώσει το ζευγάρι.
  • Η κάθε Αποστολή θα αποτελείται από την κύρια (primary) και την ή τις δευτερεύουσες (secondary)
  • H Κύρια αποστολή θα δίνει σύνολο 100 πόντων ενώ η ή οι δευτερεύουσες σύνολο 50 πόντων, και συνήθως θα συμπληρώνουν την Κύρια
  • Κάθε αποστολή θα έχει διαφορετικό αντικείμενο, και διαφορετική βαθμολόγηση.
  • Ανάλογα με τον τελικό αριθμό ομάδων, κάθε φάση θα παίζεται σε 2 γύρους
  • Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι οι ομάδες στην κάθε φάση θα επιχειρούν όλες στον ίδιο χώρο (6 ή παραπάνω), παράλληλα, αλλά σε διαφορετικά σημεία και με διαφορετικές αποστολές. Η κάθε ομάδα θα έχει να αντιμετωπίσει μόνο μια άλλη ομάδα για να εκπληρώσει την αποστολή της αλλά θα πρέπει να δρα με ψυχραιμία και εμμονή στην αποστολή της απαλείφοντας όλους τους υπόλοιπους στόχους. Σε διαφορετική περίπτωση θα βρεθεί να παίζει προς όφελος όλων των υπόλοιπων ομάδων, πλην της ίδιας.
  • Ο χρόνος της κάθε περιόδου θα είναι 30 λεπτά (ενδέχεται να μεταβληθεί ανάλογα τον τελικό αριθμό των ομάδων). Σε κάθε περίοδο όποιος παίχτης χτυπηθεί, θα πρέπει να κατευθυνθεί στο σημείο RESAPWN (πιθανώς θα είναι διαφορετικό από το σημείο εκκίνησης), και μόλις βρεθούν 5 dead θα μπορούν να ξαναμπούν στο παιχνίδι, όπως το επιθυμούν (να κατευθυνθούν στο σημείο εμπλοκής της ομάδας τους,  να ενεργήσουν για δευτερεύουσα αποστολή ή να βοηθήσουν άλλη ομάδα), με την άδεια, προστασία και καθοδήγηση διαιτητή
  • Μετά την λήξη της περιόδου, οι ομάδες κατευθύνονται στο Players Area, για refill αέρα και paintballs (στις επιτρεπόμενες ποσότητες)
  • Ο φόρτος των ομάδων θα είναι ο EXPEDITIONARY LOAD (500 paintballs για τους τυφεκιοφόρους, 1200 paintballs για τους πολυβολητές)
  • Επιτρέπεται η μεταφορά 2ης φιάλης


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ / ΠΟΝΤΟΙ

Νικήτρια θα είναι η παράταξη που στο σύνολο της θα έχει περισσότερους πόντους. Σε αυτή την περίπτωση οι ομάδες της θα καταταγούν στις πρώτες μισές θέσεις, άσχετα αν θα υπάρχουν ομάδες στην αντίπαλη παράταξη οι οποίες μπορεί να έχουν περισσότερους πόντους.

Οι ομάδες θα συλλέγουν πόντους με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά, ανάλογα την αποστολή που θα αναλαμβάνουν


ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Οι αποστολές και επιπλέον λεπτομέρειές θα ανακοινωθούν την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου