Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

CONFLICT #4: INFO PACK 1 & 2

Αν και ο ΟΗΕ προσπαθεί να επιβάλει την τάξη στην χώρα, στις απομακρυσμένες πλουτοπαραγωγικές ορεινές περιοχές συγκρούονται οι μισθοφορικοί «στρατοί» της Nakatomi Trading Corp. και της Clampet Oil, οι οποίοι απαρτίζονται από μικρότερες ομάδες μισθοφόρων οι οποίοι εκτός του κοινού σκοπού, ανταγωνίζονται και μεταξύ τους.

Σκοπός τους να καταλάβουν και να κρατήσουν τα σημαντικότερα σημεία στην περιοχή, τα οποία θα τους δώσουν τελικά τον γενικό έλεγχο.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:  Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

ΤΟΠΟΣ: Παλιά μεταλλεία Ελευσίνας 
ΩΡΕΣ
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ: από 0800  |  BRIEFING: 0830  |  ΕΝΑΡΞΗ ΑΓΩΝΩΝ: 0930  |  ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΩΡΑ ΛΗΞΗΣ: 1500


GAMEPLAYΠρόκειται για ένα παιχνίδι σεναρίου milsim/tactical, όπου εκτός τις διαγωνιζόμενες ομάδες του Conflict μπορούν να πάρουν μέρος τόσο μεμονωμένοι παίκτες, όσο και άλλες ομάδες εκτός συναγωνισμού.
Οι ομάδες του Conflict θα χωρισθούν σε 2 παρατάξεις, με επικεφαλείς τις 2 πρώτες ομάδες της συνολικής κατάταξης (και Αρχηγούς τους 2 αρχηγούς των ομάδων αυτών), ενώ οι υπόλοιπες θα χωρισθούν ανάλογα την δυναμικότητα, το αν είναι squad της ίδιας ομάδας, αλλά και την ισορροπίας του αριθμού.

Επιπλέον παίκτες τόσο των ομάδων όσο και ανεξάρτητοι θα τοποθετηθούν σε κάθε ομάδα, σε αριθμό ανάλογο τον τελικό δηλωμένο αριθμό. Δηλαδή: η κάθε πλευρά θα ξεκινήσει με ίδιο αριθμό ομάδων που την απαρτίζουν και οι οποίες θα έχουν 5 +1 [*] παίκτες. Σε περίπτωση που υπάρχουν αναπληρωματικοί ή/και παίκτες εκτός των ομάδων σε ικανό αριθμό, αυτοί θα προσκολληθούν ανάλογα στις ομάδες.

Οι παίκτες και οι ομάδες εκτός Conflict, θα χωρισθούν δηλαδή ανάλογα στις 2 πλευρές, υπό τις οδηγίες του κάθε αρχηγού και θα συμμετέχουν κανονικά όπως σε οποιοδήποτε παιχνίδι σεναρίου milsim.

Στο παιχνίδι θα υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός Αντικειμενικών Σκοπών (ΑΝ.ΣΚ), άλλοι κοινοί και άλλοι διαφορετικοί. Κάθε ομάδα, μετά από συνεννόηση με τον Αρχηγό, θα αναλάβει να φέρει σε πέρας την αποστολή (χωρίς να γνωρίζει ποια αντίπαλη ομάδα θα αντιμετωπίσει), και θα δηλώνεται στην διοργάνωση (ώστε να ενημερωθούν οι αντίστοιχοι διαιτητές για την τήρηση της βαθμολογίας). ΑΝΣΚ μπορεί να είναι: κατάληψη και φύλαξη πλουτοπαραγωγικών πηγών, εύρεση και διάσωση πιλότου, κατάληψη κτηρίων ειδικού ενδιαφέροντος, κατασκευή και φύλαξη σταθμού ανεφοδιασμού των άλλων ομάδων, κτλ. Μετά το διάλειμμα, το παιχνίδι δεν ξεκινάει από εκεί που σταμάτησε, αλλά οι ομάδες αλλάζουν πλευρά εκκίνησης, και μπορούν να επιλέξουν διαφορετικό ΑΝΣΚ εάν το επιθυμούν.

Το σενάριο χωρίζεται σε 2 «ημίχρονα» της 1,5 ώρας. Στο ενδιάμεσο θα υπάρχει διάλειμμα.



Στο παιχνίδι θα υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός Αντικειμενικών Σκοπών (ΑΝ.ΣΚ), άλλοι κοινοί και άλλοι διαφορετικοί. Κάθε ομάδα, μετά από συνεννόηση με τον Αρχηγό, θα αναλάβει να φέρει σε πέρας την αποστολή (χωρίς να γνωρίζει ποια αντίπαλη ομάδα θα αντιμετωπίσει), και θα δηλώνεται στην διοργάνωση (ώστε να ενημερωθούν οι αντίστοιχοι διαιτητές για την τήρηση της βαθμολογίας). ΑΝΣΚ μπορεί να είναι: κατάληψη και φύλαξη πλουτοπαραγωγικών πηγών, εύρεση και διάσωση πιλότου, κατάληψη κτηρίων ειδικού ενδιαφέροντος, κατασκευή και φύλαξη σταθμού ανεφοδιασμού των άλλων ομάδων, κτλ. Μετά το διάλειμμα, το παιχνίδι δεν ξεκινάει από εκεί που σταμάτησε, αλλά οι ομάδες αλλάζουν πλευρά εκκίνησης, και μπορούν να επιλέξουν διαφορετικό ΑΝΣΚ εάν το επιθυμούν.

Στους ΑΝΣΚ θα υπάρχει διαιτητές οι οποίοι θα μετράνε πόσο χρόνο έχει στην κατοχή της η κάθε ομάδα τον ΑΝΣΚ. Εάν ένας ΑΝΣΚ «αλλάζει χέρια» ο χρόνος θα ξεκινάει να μετράει για την άλλη ομάδα, κ.ο.κ. Κάθε ΑΝ.ΣΚ ανάλογα την δυσκολία και την απόσταση από τις βάσεις, θα έχει χρονικά bonus (όσο απομακρυσμένοι είναι από την βάση τόσο μεγαλύτερο χρονικό bonus θα έχουν).

Τους βαθμούς επιτυχίας σε κάποιο ΑΝΣΚ θα τους λαμβάνουν οι ομάδες οι οποίες έχουν ορισθεί από την αρχή, αλλά στην προσπάθεια για την επιτυχία του σκοπού μπορούν ομάδες να βοηθηθούν μεταξύ τους, ή από κάποια τρίτη (εφεδρική της διοίκησης) ομάδα, χωρίς όμως αυτές να λαμβάνουν κάποιους πόντους.
Σκοπός των ομάδων είναι να επιτύχουν τις αποστολές τους τόσο για να συλλέξουν πόντους για τις ίδιες, όσο κυριότερα να συλλέξουν τους πόντους επιτυχίας για το σύνολο ώστε να κερδίσει η πλευρά τους, ώστε να διπλασιασθούν οι πόντοι επιτυχίας της ομάδας τους.

Παράδειγμα: έστω η ομάδα «Αστέρας Milsim Team» είναι μια από τις 10 ομάδες του σεναρίου (από 5 σε κάθε πλευρά). Έχει δε 86 πόντους (λεπτά κατοχής ΑΝΣΚ) από την επιτυχία των ΑΣΝΚ του (54 πόντους στο 1ο ημίχρονο και 32 πόντους στο 2ο ημίχρονο). Ο ΑΝΣΚ δίνει 86 πόντους επίσης στο σύνολο για την πλευρά του «Αστέρα». Η ομάδα «Ατρόμητος Tactical Squad» είναι άλλη μια ομάδα που παίζει από την πλευρά του «Αστέρα». Έχει δε 94 πόντους (λεπτά κατοχής ΑΝΣΚ) από την επιτυχία των ΑΣΝΚ του (45 πόντους στο 1ο ημίχρονο και 49 πόντους στο 2ο ημίχρονο). Ο ΑΝΣΚ δίνει δε 94 πόντους στο σύνολο για την πλευρά του «Ατρόμητου» (και του «Αστέρα»).

Εάν στο τέλος του σεναρίου, η πλευρά του «Αστέρα» και του «Ατρόμητου» έχει συνολικά περισσότερους πόντους από την αντίπαλη πλευρά, οι πόντοι τους διπλασιάζονται. Οπότε στο τελικό σύνολο ο «Αστέρας» θα λάβει κατατακτήρια θέση στο group «1-5», αλλά θα είναι σε χαμηλότερη θέση από τον «Ατρόμητο». Εάν στο τέλος του σεναρίου, η πλευρά του «Αστέρα» και του «Ατρόμητου» έχει επιτύχει λιγότερους πόντους ΑΝΣΚ από την αντίπαλη πλευρά, τότε θα καταταγούν ανάλογα με τους πόντους τους στις θέσεις 6-10, ακόμα και εάν οι 94 πόντοι του «Ατρόμητου» είναι περισσότεροι από τους πόντους της 5ης σε κατάταξη ομάδας από την νικήτρια πλευρά. 



 [*] ο έκτος παίκτης σε κάθε ομάδα θα προέρχεται είτε από την ίδια (κάποιος αναπληρωματικός) είτε από άλλη ομάδα της ίδιας παράταξης, ή από κάποιον μεμονωμένο παίκτη ή παίκτη τρίτης ομάδας.


Οι ΚΑΝΟΝΕΣ MEDIC, άλλες λεπτομέρειες παιχνιδιού καθώς και σχετικά με τις δηλώσεις συμμετοχής θα ανακοινωθούν τις προσεχείς μέρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου