Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

GAMEPLAY ΚΑΙ ΣΕΝΑΡΙΟ 5ου CONFLCIT


Στην περιοχή πάνω από τις ζούγκλες της Sierra Leone, φωτοαναγνωριστικά αεροπλάνα με τα εθνόσημα του ΟΗΕ προσπαθούν να αναγνωρίσουν διαδρομές και παράνομα σημεία εξόρυξης διαμαντιών.

Το απόγευμα της 16ης Απριλίου ένα φορητός Stinger χτυπάει το φωτοαναγνωριστικό Tornado του σμηναγού Jimmy Log που λίγο πριν είχε φωτογραφίσει με χαμηλή πτήση περιοχή εξόρυξης και συλλογής διαμαντιών, ο οποίος χρησιμοποιώντας το εκτινασσόμενο κάθισμα εγκαταλείπει το αεροσκάφος.


Ολιγομελής ομάδα της CIA κατευθύνεται μέσα στην πυκνή δασώδη περιοχή στον χώρο για να διασώσει τον πιλότο και να ανακτήσει την ψηφιακή συσκευή με τις φωτογραφίες (οπότε και τα σημεία εξόρυξης). Ο πιλότος γνωρίζει τους κωδικούς αποστολής  που θα τους χρησιμοποιήσει ώστε να στείλει δορυφορικά από την συσκευή φωτογράφισης τα αρχεία. Ταυτόχρονα στην περιοχή σπεύδει και ομάδα της γνωστής ιδιωτικής εταιρίας ασφαλείας «Starkwood» για τον ίδιο λόγο. Και οι δύο ομάδες πρέπει να προλάβουν την πολυμελή επιχείρηση διάσωσης του ΟΗΕ (η οποία καταφθάνει στον χώρο 5 λεπτά μετά τις ομάδες)

Οι ομάδες ξεκινούν από τις βάσεις τους, Α και Β (είναι μοιρασμένες οι φορές από ποια βάση ξεκινάει η κάθε ομάδα).

Ο πιλότος βρίσκεται ήδη στο κέντρο του χώρου (διαφορετικό σημείο κάθε φορά)  αφού έχει κρύψει πρώτα το «κουτί». Μόλις το είναι έτοιμος, θα πρέπει να σφυρίξει 3 φορές για να ξεκινήσει το παιχνίδι. Ο πιλότος έχει την υποχρέωση να κρύβεται αλλά μόλις γίνει αντιληπτός από κάποια από τις ομάδες, υποχρεωτικά πρέπει να πάει μαζί της. Αυτό θα γίνει με το να κάθεται ακίνητος και να περιμένει έναν παίκτη να τον αγγίξει και όχι να τον καλέσει να ακολουθήσει την ομάδα. Αμέσως μόλις η ομάδα έρθει σε επαφή με τον πιλότο αυτός θα πρέπει να οδηγήσει την ομάδα στο σημείο που είναι κρυμμένο το «κουτί». Το κουτί δεν μπορεί να μεταφερθεί και να ανοιχθεί σε άλλο σημείο. Για να ακολουθεί ο πιλότος μια ομάδα θα πρέπει να βρίσκεται δίπλα του παίκτης της ομάδας. Αλλιώς ο πιλότος οφείλει να μείνει ακίνητος μόλις μείνει μόνος, και από εκεί και πέρα ακολουθεί πάλι όποιον έρθει σε επαφή μαζί του.

Ο πιλότος (ο οποίος σύμφωνα με τις οδηγίες του ΟΗΕ δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να διακινδυνεύσει) θα πρέπει να βάλει τους κωδικούς αποστολής σύμφωνα (θεωρητικά) με αυτά που θα απαιτήσει η ομάδα που τον έχει.
Αυτό προσομοιώνεται με 5 κλειδιά τα οποία πρέπει να ανοίξουν 5 λουκέτα γύρω από το κουτί, και μέσα βρίσκεται συσκευή κόρνας (ή σειρήνας). Με το που ενεργοποιηθεί η συσκευή, τελειώνει το παιχνίδι. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: κλειδιά και λουκέτα θα είναι εμφανώς σημαδεμένα.

Συνολικός χρόνος παιχνιδιού: 5 λεπτά

Εάν ο πιλότος χτυπηθεί πριν οδηγήσει την ομάδα στο κουτί, βγαίνει εκτός, και οι ομάδες συνεχίζουν το παιχνίδι μέχρι την λήξη του χρόνου.

ΠΟΝΤΟΙ
Επιτυχής αποστολή κωδικών……………………………….76 πόντοι
Liveπαίκτες………………………………………………….….1 πόντος (max 6)
Deadαντίπαλοι………………………………………………....3  πόντοι (max 18)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου