Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

CONFLCIT #4 : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


Δημοσιεύουμε τον τρόπο διεξαγωγής του τουρνουά, το πρόγραμμα καθώς και κάποιες οδηγίες. Επίσης παρακαλούμε για την έγκαιρη προσέλευση.

Τα παρακάτω στοιχεία θα δοθούν έντυπα στις ομάδες την ημέρα του τουρνουά





ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Οι ομάδες χωρίζονται σε 4 ομίλους, με επικεφαλείς τις 4 ομάδες που προηγούνται στην βαθμολογία, και από «κάτω» κατατάσσονται αρχικά οι αβαθμολόγητες ομάδες και μετά αυτές που είναι χαμηλότερα στην βαθμολογία και προς τα πάνω.

Α’ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΟΣ ΓΥΡΟΣ

  • Οι ομάδες παίζουν από 1 φορά μεταξύ τους στον κάθε όμιλο, ξεκινώντας από διαφορετική βάση κάθε φορά.
  • Σημείωση: κατόπιν συνεννόησης και ενημέρωσης του αρχιδιαιτητή μπορούν να χρησιμοποιήσουν διαφορετικές από τις ορισμένες βάσης.
  • Οι ομάδες συλλέγουν βαθμούς από κάθε παιχνίδι.




Β’ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΟΣ ΓΥΡΟΣ
  • Ανάλογα με την θέση που πάρουν οι ομάδες στον όμιλο τους, δημιουργούν 4 νέους ομίλους, οι οποίοι είναι ορισμένοι από πριν (βάση βαθμολογίας).  
  • Οι ομάδες συλλέγουν βαθμούς από κάθε παιχνίδι, που προστίθενται στους βαθμούς του Α’ Προκριματικού.






ΤΕΛΙΚΟΣ ΓΥΡΟΣ
  • Βάσης συνολικής βαθμολογίας, οι ομάδες κατατάσσονται σε θέσεις (από 1 έως 16).
  • Οι πρώτες 4 δημιουργούν τον όμιλο των τελικών και θα παίξουν από 1 φορά μεταξύ τους, όπου η βαθμολογία θα προστίθεται στην προηγούμενη.
  • Νικήτρια θα είναι η ομάδα με την μεγαλύτερη συνολική βαθμολογία.
  • Οι ομάδες από την 5η έως την 16η θέση, θα παίξουν ανά διπλανά ζέυγη (δηλ: 5η-6η, 7η-8η, 9η-10ξ, κτλ), από 1 φορά μεταξύ τους με κλήρωση πλευράς.
  • Η νικήτρια ομάδα θα λάβει την πιο πάνω θέση



ΠΡΟΣΟΧΗ:
  • Αν και το παιχνίδι λήγει στα 5 λεπτά, εάν σε περίπτωση μια ομάδα χάσει όλους τους παίκτες της, και η αντίπαλη ομάδα ολοκληρώσει την αποστολή, ο Αρχιδιαιτητής μπορεί να λήξει το παιχνίδι νωρίτερα.
  • Οι διαιτητές θα προβαίνουν σε τυχαίους ελέγχους μεταφερόμενων paintballs. Μετά την πρώτη προειδοποίηση σε επανάληψη παράβασης από ομάδα, η ομάδα θα ξεκινάει με 1 παίκτη λιγότερο.
  • Οι διαιτητές θα προβαίνον σε τυχαίους ελέγχους ταχύτητας. Οι παίκτες υποχρεούνται να βρίσκονται στην πίστα αφού έχουν μετρηθεί. Παίκτης που το marker του μετρηθεί περισσότερο από το επιτρεπόμενο θα μπαίνει στο παιχνίδι χωρίς το marker



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου