Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

ΤΕΛΙΚΟ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ - ΑΛΛΑΓΕΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ


Μετά από δοκιμαστικά που διενεργήσαμε για την σωστή μεταφορά της βαθμολογίας του κάθε παιχνιδιού, αποφασίσαμε να αλλάξουμε τον τρόπο ώστε να μην υπάρχει καμία περίπτωση παρεξήγησης, λάθους ή  οποιαδήποτε άλλη περίπτωση που θα αλλοίωνε το αποτέλεσμα. Παράλληλα δημοσιεύουμε και λεπτομέρειες για τις οποίες ρωτηθήκαμε από ομάδες. Οπότε ο τρόπος διεξαγωγής και βαθμολόγησης είναι:


  • Το κάθε παιχνίδι θα διαρκεί 6 λεπτά.
  • Η κάθε ομάδα θα φοράει περιβραχιόνιο συγκεκριμένου χρώματος, το οποίο θα είναι αντίστοιχο της σημαίας που θα πρέπει να ανεβάσει.
  • Οι ομάδες θα ξεκινάνε από συγκεκριμένη βάση, που θα ορίζεται από το πρόγραμμα και θα έχει μοιρασμένα παιχνίδια σε κάθε μία από αυτές.
  • Κάθε παίκτης που θα χτυπηθεί, θα κατευθύνεται με το χέρι πάνω στο κεφάλι, στην βάση του όπου παρουσία και μετά από άδεια του διαιτητή θα κάνει respawn, αφού ο διαιτητής έχει σημειώσει το kill του
  • Η κάθε βάση θα έχει μια συγκεκριμένη περίμετρο, μέσα στην οποία θα πρέπει να μπει ο παίκτης για να κάνει respawn. Εκεί θα είναι και ο διαιτητής.
  • Απαγορεύεται κάποιος παίκτης να πυροβολεί ενώ βρίσκεται εντός του Respawn Point. Παράβαση αυτού αφαιρεί 200 πόντους από την ομάδα του.
  • Απαγορεύεται παίκτης να πυροβολεί αντίπαλο ο οποίος βρίσκεται εντός του Raspawn Point. Παράβαση αυτού αφαιρεί 200 πόντους από την ομάδα του.
  • Σημείωση: Αντίπαλοι μπορούν (εάν το καταφέρουν) να βρίσκονται ακριβώς έξω από την περίμετρο του Respawn Point εμποδίζοντας την έξοδο των παικών
  • Στον χώρο θα υπάρχουν 3 σημεία που θα έχουν 2 σημαίες, σε αντίστοιχα χρώματα των περιβραχιονίων.
  • Σκοπός των ομάδων να φθάσουν σε αυτά τα σημεία, να ανεβάσουν την δική τους σημαία, και να την κρατήσουν ανεβασμένη έως την λήξη του παιχνιδιού
  • Οι ομάδες θα παίρνουν πόντους από τον εάν έχουν ανεβασμένη την σημαία στο τέλος του χρόνου, και από αυτούς θα αφαιρούνται οι πόντοι για τους Dead παίκτες που θα έχουν στο τέλος του χρόνου.
  • Πόντοι
  • Dead αντίπαλοι: 5 πόντοι
  • Flag on Pole: 100 πόντοι
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: αμέσως μετά την λήξη του παιχνιδιού, οι ομάδες θα αποχωρούν άμεσα από τον χώρο και θα μπαίνουν αυτές που περιμένουν. Η βαθμολόγηση θα γίνεται από την Γραμματεία (για τις σημαίες) και από τους διαιτητές στα Respawn Points (dead παίκτες)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


  • Οι ομάδες χωρίζονται σε 3 ομίλους βάση δυναμικότητας των 2 προηγούμενων τουρνουά. 3 όμιλοι των 6 ομάδων.
  • Στην προκριματική φάση, κάθε ομάδα θα παίξει με όλες τις υπόλοιπες στον όμιλο της 1 φορά. 
  • ΕΔΩ είναι το πρόγραμμα σε εκτυπώσημη μορφή, το οποίο θα δωθεί και εκτυπωμένο στο τ ουρνουά
  • Οι ομάδες θα αθροίζουν τους πόντους από κάθε παιχνίδι.
  • ΘΕΣΕΙΣ 1-3: Οι πρώτες ομάδες από κάθε όμιλο και η καλύτερη 2η, θα δημιουργήσουν τον όμιλο των τελικών, όπου θα παίξουν από 1 φορά μεταξύ τους για τις θέσεις 1,2, 3 και 4. Οι ομάδες θα αθροίζουν τους πόντους από κάθε παιχνίδι και θα προστίθενται στους πόντους του προκριματικού γύρου.


Β
Γ
Α
Β
Α
Γ


  • Σε περίπτωση που δεν επαρκεί ο χρόνος (φως) η κατάταξη θα είναι βάση γενικής βαθμολογίας.
  • Ανάλογα τον χρόνο που απομένει, οι υπόλοιπες ομάδες θα χωρισθούν σε ζευγάρια βάση της γενικής κατάταξης, και θα παίξουν από μία φορά μεταξύ τους πεντάλεπτο deathmach, για κατάταξη στις θέσεις 4 έως 18. Εάν δεν απομένει χρόνος, η κατάταξη θα είναι αυτή του προκριματικού. Τα ζευγάρια θα είναι:


4ος-5ος
6ος-7ος
8ος-9ος
10ος-11ος
12ος-13ος
14ος-15ος
16ος-17ος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου